Auchan Retail România remodelează două magazine sub un nou concept, de tip hiper discount

Auchan Retail România remodelează două magazine sub un nou concept, de tip hiper discount

Publicat pe 23.03.2022

Hipermarketurile Auchan Ploiești (din 23 martie) și Auchan Timișoara Calea Șagului (din 28 martie) devin Auchan Discount și propun clienților o ofertă comercială atent selecționată, de până la 15.000 produse, cu prețuri mici zi de zi, prin care clienții pot economisi și mai mult.

Noul concept Auchan Discount răspunde tuturor puterilor de cumpărare, oferind consumatorilor un sortiment variat format din 60% produse alimentare și 40% nealimentare, cu un important accent pus pe articole marca Auchan, la cel mai bun raport calitate-preț, produse fabricate în România și nu numai. Astfel, aprox. o treime din gama magazinului este reprezentată de produse marca Auchan și mărci exclusive.

Pentru a oferi prețuri și avantaje și mai bune consumatorilor, cele două magazine în concept Auchan Discount fac economii importante de costuri prin reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice și reducerea costurilor de transport. De asemenea, sunt reduse investițiile în decorațiuni și publicitate, iar produsele sunt aprovizionate și manipulate, pe cât posibil, la palet și bax, fiind utilizat un mobilier adaptat.
Mai mult, gamele de produse sunt atent selecționate, consumabilele și ambalajele sunt diminuate, iar spațiile de depozitare reduse. Nu în ultimul rând, capacitatea retailerului de a negocia achiziția de cantități mari ajută la obținerea unor prețuri și mai bune în cadrul rețelei.

„Dezvoltarea acestui concept, de hiper-discount, caracterizat prin prețurile mici și avantajele pe care le aduce consumatorilor, subliniază și mai mult misiunea noastră de a proteja puterea de cumpărare a clienților, cu atât mai mult în această perioadă de inflație pe care o traversăm. Auchan Discount, pe care l-am introdus în cele două magazine remodelate, păstrează elementele de experiență client, primirea și servirea clienților, serviciile, precum și orientarea către un comerț sustenabil, fiind totodată un concept de magazin foarte exigent la nivel de costuri, iar economiile realizate sunt reinvestite în eforturile de a susține nivelul de prețuri promis” a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.

În cele două hipermarketuri de tip Auchan Discount, clienții vor regăsi și o sortimentație bogată de produse românești, inclusiv dintre cele peste 40 de filierele naționale Auchan. Reamintim faptul că, în rețeaua Auchan, gama alimentară este formată în proporție de peste 90% din produse de la companii românești, iar peste 85% dintre furnizorii companiei sunt români, printre aceștia numărându-se inclusiv 100 de producători ultralocali. În ceea ce privește produsele marcă proprie Auchan, numărul acestora se ridică la peste 1.200 de articole, din care cele mai multe, peste 700 sunt realizate în Romania, de producători români.

Clienții Auchan Discount se vor putea bucura în continuare de confort și o experiență facilă la cumpărături, întrucât noul concept de hipermarket discount păstrează aleile largi, oferă un parcurs rapid clienților, o semnalizare vizibilă a categoriilor și un număr mare de case de marcat (19 case în Ploiești, respectiv 22 în magazinul din Timișoara) cu servicii de scanare și încasare asigurate de casierii Auchan, cât și case care pot fi operate în regim self check-out.
Suprafața de vânzare a hipermarketului rămâne identică în urma remodelării, în schimb, pentru a eficientiza costurile și pentru a ușura parcursul de cumpărături, structura raioanelor a fost modificată, iar anumite categorii de produse sunt amenajate la nivel de palet. Design-ul magazinului este unul nou și pune în evidență promisiunea față de clienți, aceea de a oferi prețuri mici, astfel încât aceștia să poată economisi zi de zi.

În plus, clienții Auchan Discount pot face cumpărături și pe auchan.ro, iar acestea pot fi ridicate din magazin prin serviciul Click&Collect ori din parcarea hipermarketului, de la Auchan Drive. Gama de servicii este completată, în baza cardului de fidelitate MyCLUB Auchan, de serviciul gratuit de închiriere unelte pentru casă și grădină, precum și de cele de colectare a uleiului alimentar uzat, pet, aluminiu și sticlă.

În cadrul Auchan Discount, clienții beneficiază permanent de 5% bani înapoi ca bonus pe cardul de fidelitate MyCLUB Auchan la peste 3000 de produse Auchan și mărci exclusive, precum Cosmia, Actuel, Qilive, Selecline, OneTwoFun, InEXTENSO sau Airport. Pentru celelalte mărci din gamele de produse proaspete, băcănie, îngrijire personală și a casei, produse pentru bebeluși, clienții au reducere de 3% pe loc la fiecare 3 produse achiziționate, până la data de 30 aprilie.

În primele zile de lansare, clienții ambelor magazine beneficiază și de 10% bani înapoi ca bonus pe cardul de fidelitate la întregul coș de cumpărături, suplimentar reducerilor și promoțiilor deja existente, în anumite termene și condiții*.

*Beneficiul se acordă în limita a 500 de lei bonus/tranzacție pentru maxim 3 tranzacții per client efectuate în perioada promoției. Oferta nu se aplică pentru taxa verde și produsele din categoria tabac.