Inca de acum aproape doua saptamani, Auchan a pus in aplicare progresiv o serie de masuri suplimentare de preventie si protectie pentru clienti: plasarea la intrare si in diverse puncte din magazin de dispozitive automate de dozare gel hidroalcoolic dezinfectant, intensificarea operatiunilor de igienizare a carucioarelor, a manerelor cosurilor, a bornelor de plata, a caselor automate, a benzilor si a POS-urilor de la casele clasice de marcat dar si eliminarea testerelor de produse, anularea degustarilor, a evenimentelor instore etc.

„Suntem in contact si coordonare permanente cu autoritatile centrale si locale pentru a transpune imediat toate deciziile pe teme de siguranta sanitara, in plus fata de ce am pus deja in aplicare.” a declarat Tiberiu Danetiu, director marketing Auchan Retail Romania,

Auchan colaboreaza strans cu proprietarii centrelor comerciale in asa fel incat sa fie intensificate actiunile de igienizare si dezinfectie a intrarilor, a scarilor rulante pentru ca accesul catre magazine sa fie sigur pentru toti vizitatorii.

Pentru toate spatiile, au fost verificate sistemele de ventilatie, iar masurile de evitare a aglomeratiei din magazine au constat in informarea clientilor, dar si a angajatilor cu privire la distanta recomandata pentru mentinerea sigurantei individuale  si cresterea numarului de case deschise, de cate ori se poate.

„Pentru ca responsabilitatea apartine fiecaruia dintre noi, am intensificat comunicarea cu clientii nostri, plasand afise de informare publica in cadrul magazinelor despre cum sa pastreze igiena si cum sa se protejeze, conform instructiunilor autoritatilor dar si programelor interne. De asemenea, invitam clientii sa cumpere responsabil – ceea ce au nevoie pentru familiile lor, intr-un mod rezonabil, nu influentati de panicaa mai spus Tiberiu Danetiu,

In ceea ce priveste masurile luate  in intern, Auchan a constituit de mult timp un comitet care are rolul de a gestiona situatia curenta si de a monitoriza aplicarea masurilor decise. Angajatii au fost instruiti cu privire la riscurile la care este expusa populatia, dar si cu privire la masurile de combatere a lor. Totodata este realizat un control al starii generale de sanatate a fiecaruia dintre angajati, prin masurarea  temperaturii cu ajutorul instrumentelor de termo-scanare, in momentul venirii la serviciu.  In plus, Auchan a limitat deplasarile interne si le-a suspendat pe cele internationale, favorizand desfasurarea de reuniuni la distanta prin utilizarea mijloacelor moderne de comunicare audio si video.

„Nu in ultimul rand, luam masuri si pentru a intari efectivul personalului din e-commerce, in asa fel incat sa onoram cat mai bine comenzile online pe auchan.ro pe care le primim, iar Serviciul Clienti Auchan si call center-ul 021 9141 sunt la dispozitia clientilor nostri” a incheiat Tiberiu Danetiu, director marketing Auchan Retail Romania.