O activitate comerciala solida, rezultate in crestere,o companie in plina transformare

  • Crestere a cifrei de afaceri consolidata fara taxe la 54,2 miliarde de euro, cu +1,5 % (+1,7 % din punct de vedere organic, fara a include benzinariile si la curs de schimb constant)
  • Crestere a rezultatului curent de exploatare la 1 181 milioane euro, +5,5 %
  • Progres al rezultatului net ajustat, +10,5 %
  • O datorie financiara neta inca redusa

 

In luna octombrie a anului 2015, pentru a-si imbunatati parghiile de performanta, pentru a oferi mai multa libertate fiecarei divizii si pentru a castiga in ceea ce priveste deciziile si rapiditatea acestora, Grupul Auchan a simplificat organizarea si modul de conducere.

Redenumit Auchan Holding, grupul  se imparte in 3 mari companii:

– Auchan Retail, care reuneste in fiecare din cele 16 tari in care compania este prezenta, canalele de comert alimentar existente : hipermarketurile, formatele de proximitate si e-comert ;

– polul imobiliar, reprezentat de Immochan;

– banca, Oney Banque Accord.

Wilhelm Hubner, presedinte al directiunii Auchan Holding, a comentat aceste rezultate :

« 2015 a fost un an crucial, sustinut in special de ritm. Pentru a servi mai bine clientii nostri, ne-am schimbat profund organizarea grupului care acum consta in trei companii independente: Auchan Retail, Immochan si Oney Banca Accord. Pe fiecare dintre aceste 3 meserii suntem mai concentrati, cu capacitatea de a fi si mai inovativi si antreprenori.

Progresam de maniera semnificativa in Europa de Est si in Asia, cu toate ca la finalul anului 2015, situatia a ramas inca putin dificila pentru Auchan Retail in Franta si in Italia. Peste tot, echipele sunt total mobilizate pe eficacitatea operationala, in magazine precum si in e-comert, in activitatea de dezvoltare a marcilor noastre si in interconectivitatea canalelor noastre in fiecare dintre tarile noastre.

Pentru anul 2016, ceea ce dorim toti si peste tot, este de a fi ireprosabili pe modelul nostru discount, oferta noastra, formatele noastre, centrele noastre comerciale, parcursul la achizitie, pe care il dorim atragator, dinamic si diferentiant.

Cu rezultatele din anul 2015 per global asa cum au fost cele previzionate si cu fundamente solide, noua organizare ne va permite sa trecem la o viteza superioara. »

 

Comunicat de presa Auchan Holding – ANUL 2015