Auchan România, desemnat brandul anului și lider în sustenabilitate în cadrul galei Sustainability in Business
Publicat pe 10.06.2022Datorită eforturilor constante de protejare a planetei, reflectate în multiple strategii și inițiative cu rezultate dovedite, Auchan Retail România primește o triplă recunoaștere în cadrul galei „Sustainability in Business”, organizată de The Diplomat-Bucharest. Compania a obținut marele premiu la categoria „Leadership în sustenabilitate”, alături de distincția „Brandul anului în sustenabilitate”, iar campania de colectare a uleiului alimentar uzat a fost desemnată „Proiectul anului” la categoria de management al deșeurilor și resurselor.
În ultimii ani, sustenabilitatea a devenit tot mai mult un factor de diferențiere pentru companii din toate industriile. Durabilitatea și soluțiile eficiente implementate cu scopul de a răspunde provocărilor de mediu au ținut agenda a numeroase business-uri, deopotrivă din România și economia globală. Însă transformarea în ceea ce privește procesele durabile necesită o autoanaliză profundă, resurse financiare dedicate, implementarea digitalizării și a soluțiior bazate pe tehnologie, iar o companie sustenabilă este aceea al cărei scop și acțiuni se bazează în mod egal pe preocupări financiare, de mediu, sociale și de guvernanță.