Auchan România lansează primul magazin Auchan Express, în platforma Glovo, cu livrarea comenzilor în 15 minute

Publicat pe 30.05.2022

Conceptul are la bază pregătirea comenzilor în unități dedicate aparținând Auchan, care nu sunt deschise clienților, și vânzarea pe platformele partenerilor de livrare rapidă. Primul Auchan Express este destinat locuitorilor din zona Pipera. Retailerul își propune amenajarea mai multor astfel de spații de tip darkstore în București până la finalul anului.

Potrivit companiei, spațiile de pregătire pentru Auchan Express vor avea suprafețe cuprinse între 200-350 mp și vor acomoda între 1800-2500 de articole din diverse categorii de produse, atât alimentare, cât și nealimentare. Comenzile vor fi pregătite în 2 minute și expediate într-un interval de 15 minute pe o rază de 2-2,5 km în proximitatea acestor unități.

Amplasat în zona de nord a Capitalei, în Pipera, primul spațiu Auchan Express, operațional de la finalul lunii aprilie, are o suprafață de 250 mp și o sortimentație de 2.500 de articole, printre care și produse proaspete (lactate, mezeluri, carne, fructe și legume) sau congelate. Acesta va permite o livrare în doar 15 minute în jurul unei arii de până la 2,5 km. Programul acestuia se va desfășura zilnic, între orele 8:00 – 01:00, din acest spațiu fiind expediate comenzile plasate din aplicația Glovo, prin accesarea magazinului Auchan Express.

Alegerea locației potrivite, echipei, partenerilor, soluțiilor de gestiune a magazinelor, precum și definirea gamei, dar și a modalităților de livrare din platforma logistică Auchan la punctul de pregătire, stabilirea prețurilor și campania de informare, sunt doar câteva dintre punctele esențiale ale noului proiect.
Totodată, în paralel cu inaugurarea primei unități Auchan Express, retailerul își propune să deschidă în curând și alte locații în București și Cluj-Napoca.
„Deschiderea primei unități Auchan Express, primul centru de micro-fulfillment al Auchan România de pregătire a comenzilor ce vor fi livrate la domiciliu, reprezintă un nou pas în strategia noastră de dezvoltare a segmentului de e-commerce, aflat deja într-o creștere accelerată, în care am alocat
investiții importante. Acest concept ne transformă într-unul dintre pionierii serviciului de livrare ultrarapidă, apărut ca urmare a contextului economic global în care ne aflăm, prin care ne propunem acoperirea unor zone noi, cu mare potențial. Ne dorim să ajungem treptat cu acest format în toate
orașele mari din țară, urmând să ne concentrăm ulterior atenția și către orașe mai puțin aglomerate. Acesta ne va permite să răspundem cât mai bine și cât mai prompt nevoilor pe care clienții le au astăzi, oferindu-le o experiență excelentă la cumpărături.”
a declarat Teodor Șerban, Director
Eficiență și Proiecte, Auchan Retail România
.
Anul trecut, cifra de afaceri a Auchan România generată de comerțul digital s-a dublat, iar pentru 2022 compania estimează menținerea acestei evoluții, în timp ce pentru 2023 vizează triplarea vânzărilor generate din e-commerce.